8 Temmuz 2012 Pazar

Yemeniden anvelop bluz diktim


Haftasonunu dikiş dikerek geçirdim. Haftasonunda dışarı çıkmayı sevmediğimiz için, bu günü evde pineklemek yerine, üreterek geçirmek benim için yorucu olsa da, sonucu gördüğümde yine iyi ki dikmişim dedim. Yemeni kumaş çok hafif ve teri çektiğinden, bu sıcak yaz ayları için ideal.
Gelelim malzemeye: Bunun için 3 adet yemeni yeterli oldu. Burda modelden anvelop bluz kalıbı çıkararak işe başladım. Ön parçalara 2 adet yemeni, arkaya ise 1 adet yemeni yetti. Yemenilerin etrafındaki bordürleri de aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi keserek kenarlara diktim. İş pervazlara gelince benim en büyük kurtarıcım, biyeler. Hem pervaz kısımlarına, oradan bel kısmına kadar uzattım. Beli de biyelerle karşılıklı bağlıyorum.
Yemenilerden pervazlık kumaş çıkarmak zaten zor. Bu yöntemi biyeden pervaz yapmayı bütün dikişlerimde uyguluyorum. Pratik ve düzgün iş çıkmış oluyor. 


İyi günlerde sağlıkla, mutlu mutlu giyeyim. :)
                                    
                                              

4 yorum:

Elif'in Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık çok beğendim:)

Müjgan'ın Ev Hali dedi ki...

Çok teşekkür ederim Elif Hanım :)

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

Çok hoş olmuş, ben de mi diksem. Ellerinize sağlık :)

Müjgan'ın Ev Hali dedi ki...

Valla tavsiye ederim, hem güzel duruyor, hem de bu sıcaklarda serin tutuyor. Çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...